W dzisiejszym wpisie przedstawimy w jaki sposób skonfigurowane są poszczególne wejścia i wyjścia falownika podczas pracy napędu na domyślnych ustawieniach makroaplikacji.
Makroaplikacja ABB Standard
- Wejście analogowe AI – Zadawanie częstotliwości,
- Wejście cyfrowe DI1 – Start / Stop,
- Wejście cyfrowe DI2 – Do przodu / Do tyłu,
- Wejście cyfrowe DI3 – Prędkość stała 1,
- Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość stała 2,
- Wejście cyfrowe DI5 – Wybór rampy przyśpieszania / hamowania,
- Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),
Makroaplikacja – Sterowanie 3-przewodowe
- Wejście analogowe AI – Zadawanie prędkości,
- Wejście cyfrowe DI1 – Start (impuls),
- Wejście cyfrowe DI2 – Stop (impuls),
- Wejście cyfrowe DI3 – Do przodu / Do tyłu,
- Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość stała 1,
- Wejście cyfrowe DI5 – Prędkość stała 2,
- Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),
Makroaplikacja – Sterowanie Alternatywne
- Wejście analogowe AI – Zadawanie prędkości,
- Wejście cyfrowe DI1 – Start (do przodu),
- Wejście cyfrowe DI2 – Start (do tyłu),
- Wejście cyfrowe DI3 – Prędkość stała 1,
- Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość stała 2,
- Wejście cyfrowe DI5 – Wybór rampy przyśpieszania / hamowania,
- Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),
Makroaplikacja Potencjometr Silnika
- Wejście analogowe AI – Brak,
- Wejście cyfrowe DI1 – Stop / Start,
- Wejście cyfrowe DI2 – Do przodu / Do tyłu,
- Wejście cyfrowe DI3 – Prędkość w górę,
- Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość w dół,
- Wejście cyfrowe DI5 – Prędkość stała 1,
- Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),
Makroaplikacja Ręczne / Automatyczne
- Wejście analogowe AI – Zadawanie prędkości w trybie automatycznym,
- Wejście cyfrowe DI1 – Stop / Start (ręcznie),
- Wejście cyfrowe DI2 – Do przodu / Do tyłu (ręcznie),
- Wejście cyfrowe DI3 – Sterowanie Ręczne / Automatyczne,
- Wejście cyfrowe DI4 – Do przodu / Do tyłu (automatyczne),
- Wejście cyfrowe DI5 – Stop / Start (automatyczne),
- Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),