W dzisiejszym wpisie przedstawimy w jaki sposób skonfigurowane są poszczególne wejścia i wyjścia falownika podczas pracy napędu na domyślnych ustawieniach makroaplikacji.

Makroaplikacja ABB Standard

  • Wejście analogowe AI – Zadawanie częstotliwości,
  • Wejście cyfrowe DI1 – Start / Stop,
  • Wejście cyfrowe DI2 – Do przodu / Do tyłu,
  • Wejście cyfrowe DI3 – Prędkość stała 1,
  • Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość stała 2,
  • Wejście cyfrowe DI5 – Wybór rampy przyśpieszania / hamowania,
  • Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),

Makroaplikacja – Sterowanie 3-przewodowe

  • Wejście analogowe AI – Zadawanie prędkości,
  • Wejście cyfrowe DI1 – Start (impuls),
  • Wejście cyfrowe DI2 – Stop (impuls),
  • Wejście cyfrowe DI3 –  Do przodu / Do tyłu,
  • Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość stała 1,
  • Wejście cyfrowe DI5 – Prędkość stała 2,
  • Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),

Makroaplikacja – Sterowanie Alternatywne

  • Wejście analogowe AI – Zadawanie prędkości,
  • Wejście cyfrowe DI1 – Start (do przodu),
  • Wejście cyfrowe DI2 – Start (do tyłu),
  • Wejście cyfrowe DI3 – Prędkość stała 1,
  • Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość stała 2,
  • Wejście cyfrowe DI5 – Wybór rampy przyśpieszania / hamowania,
  • Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),

Makroaplikacja Potencjometr Silnika

  • Wejście analogowe AI – Brak,
  • Wejście cyfrowe DI1 – Stop / Start,
  • Wejście cyfrowe DI2 – Do przodu / Do tyłu,
  • Wejście cyfrowe DI3 – Prędkość w górę,
  • Wejście cyfrowe DI4 – Prędkość w dół,
  • Wejście cyfrowe DI5 – Prędkość stała 1,
  • Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),

Makroaplikacja Ręczne / Automatyczne

  • Wejście analogowe AI – Zadawanie prędkości w trybie automatycznym,
  • Wejście cyfrowe DI1 – Stop / Start (ręcznie),
  • Wejście cyfrowe DI2 – Do przodu / Do tyłu (ręcznie),
  • Wejście cyfrowe DI3 –  Sterowanie Ręczne / Automatyczne,
  • Wejście cyfrowe DI4 – Do przodu / Do tyłu (automatyczne),
  • Wejście cyfrowe DI5 – Stop / Start (automatyczne),
  • Wyjście przekaźnikowe RO – Błąd (-1),